Top Level Coach ziet in elke klacht een kans om de kwaliteit van de dienstverlening daadwerkelijk te verbeteren. Het doel van de klachtenafhandeling is dat het vertrouwen van de klant wordt herwonnen en dat door corrigerende en preventieve maatregelen wordt voorkomen dat de klacht zich daarna herhaalt. E-mail uw klacht via de contact pagina, wij zullen binnen 2 werkdagen reageren.
U kunt daarna binnen 2 weken een inhoudelijke reactie op uw klacht verwachten. Mocht er een langere tijd nodig zijn om adequaat op uw klacht te reageren dan ontvangt u hiervan binnen 2 weken een bericht met een toelichting. Mocht u na behandeling van uw klacht alsnog niet tevreden zijn dan kunt u ook terecht bij het instituut dat de training heeft geaccrediteerd.
Bij een blijvend geschil tussen opdrachtgever en Top Level Coach wordt het geschil voorgelegd aan de accrediterende instantie, zijn uitspraak is bindend voor beide partijen. Klachten worden geregistreerd en de wijze van afhandeling worden voor een periode van 3 jaar bewaard.